networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, April 26, 2013

Pencacai 'Upahan' Pakatan @Nahbudin Kalah 2008 Mula Fitnah Peribadi @RazaliIbrahim #P146


Kadang aku tengok puak pencacai ni lucu juga..bila dah tak boleh lawan dasar dan prinsip perjuangan, mereka fitnah...

Fitnah dan pakatan memang tidak boleh dipisahkan...Perubahan kepada Pakatan Rakyat tu adalah konotasi yang sangat lemah..

Dari perubahan kepada Pakatan..baik murnikan dasar Barisan Nasional yang semua sedia tahu memang bagus dan dalam prestasi yang amat baik...

Bercakap tanpa fakta memang layak masuk tong sampah jer...nak pertikaikan hasil titik peluh orang..p tengok dulu kekayaan Anwar ibrahim..tengok dulu kekayaan kepimpinan pembangkang yang lain...

Depa lagi zalim..paw duit rakyat yang tak kaya..yang aku hairan ada yang papa kedana sanggup habiskan duit untuk perjuangan pembangkang yang memang sia-sia...rakyat merengkok kesusahan pemimpin mereka pakai kereta besar..rumah besar...

Bila gambar makan nasi bungkus terus lambung dan sujud kepada pemimpin mereka katanya berjiwa rakyat..kepala tengkorak depa..sebenarnya depa yang kena kencing hidup-hidup...

Penyokong totok pembangkang ni rata-ratanya pemalas...duduk tanpa usaha..taunya mengutuk dan mengeji...kalau dah otak bengap tu plah usaha cari duit..bila kerajaan bagi bantuan katanya gula-gula..rasuah..dan berbagai lagi tohmahan sesat...

HE : Kalau inilah level pemikiran puak pembangkang..rosak negara...kalau dah kalah tu buat cara kalah...lawan dasar dan pemikiran bukan fitnah!patut pun kalah 2008!haha

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Cicako Putih said...

Tahap meroyan Makcik ni ade iras2 mcm Abby Adabi meroyan lak gua tgk... Udah2 ler makcik wat fitnah tu.. Dendam kalah lawan DRI time 2008 dulu x abes lg ke? kekeke

Anonymous said...

Dengan Izin Allah, Pakatan tidak akan bertapak di bumi Melayu.

Anonymous said...

utk pengetahuan, rumah banglo mewah di Pt Keroma adalah kepunyaan pakcik dia.sebelum Dato' Razali Ibrahim jadi MP lagi dah ada. Pakcik dia dulu seorang jurutera di JKR.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA