networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, April 28, 2013

Pengundi Putrajaya Bawa Kerusi Sendiri Dengar Ceramah Tun M Meresahkan Setan Dalam Badan Husam!




Ini barulah betul pengundi dan penduduk jati Putrajaya..pergi ceramah bawa kerusi sendiri..khemah di sediakan tak muat..kerusi yang disediakan turut penuh...ada yang sanggup patah balik rumah untuk ambil kerusi..tak cukup tu..ada yang bawa tikar dari rumah sendiri...

Puak cacai makan dedak sebok bangga dengan jumlah kehadiran ceramah mereka di Putrajaya..padahal yang datang tu orang luar...macamlah kita tak tahu....ada pengundi Nik Aziz pun datang...haha!



HE : Angka kehadiran?tak payahlah aku cakap..korang kiralah sendiri..aku nak tidur...bye!

10 comments:

Anonymous said...

ee,yg pi cramah husam tu bodoh.sanggup ramai2 datang duduk rumput padang.tengok,org dtg ceramah mahathir yg bes,duduk kat kerusi.pelik betoi awat depa sanggup duduk kotoq2 camtu.dhla takdak kemah

Anonymous said...

Terbaekkkkkkkkk Tun M!!!!!!

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita politik terkini www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Sokong BN...terbaik!!!!

Anonymous said...

Tun Mahathir terbaik.... tidak pernah berbicara tentang jasa2 nya seblum ini... meskipun sering didoakan kehancuran oleh pihak2 tertentu, namun kuasa Allah mengatasi segalanya...beliau masih sihat & masih mampu menabur bakti utk kita smua... semuga tun dr siti hasmah dpt meringankan beban tun di akhirat kelak dgn menutup kepalanya sementara diberi kesempatan oleh Allah..

Anonymous said...

sepatutnya pr kena fikir, pru12 lalu, tun M pun protes. kini tidak lagi, jadi kemenangan pr dulu bukannya sebab pr kuat. itu semua sebab undi protes penyokong2 bn sendiri. kali ini pr pulak yang akan kena undi protes. tunggu...

Anonymous said...

yg datang ceramah husam kusam tu pun bnyk impot dari luar

Whoamie Muhd Nor said...

nampak sangat di sponsor... baju sama jer... ker org pegi sana nak baju je kot... tak harmoni,

Anonymous said...

Tun Mahathir yang TERBAIK!!!!!!

Anonymous said...

BN yang TERBAIK!!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA