networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, April 1, 2013

Puteri Kiram Follow Twitter @AnwarIbrahim!!! #UulangIsamanU!!haha

Malas nak cakap banyak..nanti kata aku fitnah plak..hehe...tp cuma pelik jer..atas dasar apa Si Jackel anak kiram ni follow papa Anwar?

Anwar orang yang ke-6 drpd 7 jumlah followingnya...bak kata nabil "Lu Fikirlah Sendiri"

Alasan mudah yang sudah dijangka...Follow sesiapa tu hak semua orang...dia ada hak untuk follow saya...dalam bahasa Melayu follow tu Ikut...haha...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

alasan lu tu salah bro, ni alasan cai totok kat opis aku, alah, kiram and the gang kan ke org @ ahli umno, so dia buat2 la follow dsai, supaya boleh buruk2 dsai, hadoiii... bak kata nabil, lu pikir la sendiri...

Anonymous said...

pencacai angkut najis umno mmg ni la kerja die...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA