networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Thursday, April 25, 2013

Sokongan Pembangkang Di #P146 @P146_Muar Semakin Kuat..Kehadiran Mencecah 500,000 Setiap Ceramah?!!!

Dato Razali yang ingin pertahankan P146 Muar harus berasa bimbang kerana dikhabarkan pembangkang sekarang ini memang benar-benar mendapat sokongan pengundi Muar...barangkali Dato Razali sendiri tahu..perkara ini tidak perlu di sangkal lagi...

Hampir setiap ceramah mereka mencatatkan jumlah kehadiran paling rendah 10,000 orang...kelmarin pun aku dimaklumkan yang ceramah dianjurkan oleh PAS Muar mencatakan jumlah kehadiran 500,000 orang...mungkin penyokong Barisan Nasional tidak percaya..

Tidak mengapa..di bawah ini aku menyertakan sekali 2 keping gambar menunjukkan bagaimana tahap sokongan rakyat terhadap perjuangan PAS di MUAR ini...dianggarkan jumlah khadiran ceramah di bawah ini mencecah 500,000 orang..perkara ini harus ditakuti oleh seluruh jentera P146 Muar...





Jika ceramah pembangkang aku laporkan jumlah kehadiran mencecah 500,000...berbeza pula dengan kehadiran setiap ceramah dan pertemuan DRI dengan para pengundi..kehadiran lingkungan 1,000 jer..di bawah ini buktinya...
















HE : Di sini aku ingin ingatkan kepada semua pejuang BN di Muar..usahlah kita gentar kerana setiap detik Allah S.W.T akan bersama kita...

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA