networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, April 24, 2013

Video Husam Salah Baca Ayat Quran...@TunFaisal @TengkuAdnanReal


Tempohari Keris, MSpy dan Penembak Tepat hadir untuk dengar Husam Musa melalut. Kami yang baru pulang daripada surau dengan memakai kopiah dan baju melayu cubalah nak tengok alim dan zuhud ke Husam ni.

Awal-awal lagi dah foul sebab Anwar dan Nik Aziz tak datang pun ceramah tu tapi mereka umum pada awalnya diorang berdua tu hadir. Teeettt! Dah satu dah penipuan yang dibuat oleh Husam Musa.

Awal-awal lagi ahli-ahli PAS dah kena kencing. Itu tak apa lagi, paling tak boleh diterima adalah kesilapan Husam Musa yang kononnya pandai agama terkantoi baca Al-Quran.

Ayat dibaca olehnya salah apabila menyebut 'nasrallah' bukan 'nasrullah' dalam surah An-Nasru tersebut. Satu lagi 'wastagfir' dibaca 'wastagfar' bukti bagaimana kalam Allah sudah tidak sama di mulut seorang Naib Presiden Parti Islam akibat perbuatannya.

Kerana pengalaman rakan Keris, Panglima memang menghafal Al Quran ia tidak akan salah jika kita bersih jiwa raga dan selalu mengulangnya. Namun jika hati diisi dengan dosa dan putar belit semata, maka kita akan kotor diri dan sukar membaca kalam Ilahi dengan lancar.

Inilah yang berlaku dan inilah yang Allah mahu tunjukkan kepada kita barangkali. Namun adakah ada yang berakal fikiran waras meneliti setiap yang berlaku dengan hati yang ikhlas mencari kebenaran ?


Selanjutnya SINI

2 comments:

Anonymous said...

baru salah bace quran pon dah meletup.. salah hukum, x pe lah yerk... errk, berikan salah satu contoh najis berat.... woha

Anonymous said...

Hahaha , betol tu , mungkin dia tersasul . At least ceramah PR takda buruk2 kan org . Mcm umno bn asyik nak cari kesalahan org lain je smpi parti sendiri dah kene penyakit rasuah buat bodo je .

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA