networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, April 30, 2013

VIDEO PANAS - Pembangkang Kantoi Cubaan Fitnah Penggunaan Dakwat Kekal #PRU13 !!! #P146 @RazaliIbrahim


Memang sudah dijangka yang pembangkang akan cuba mencetuskan perasaan tidak percaya rakyat kepada sistem SPR yang menguruskan PRU 13 ini...mereka mendakwa bahawa dakwat kekal boleh dipadam dengan mudah...

Di sini aku hendak kongsikan 1 rakaman video demonstrasi memadamkan dakwat kekal oleh anggota polis yang sudah mengundi..maaf..identiti polis tu tidak boleh didedahkan kerana faktor keselamatan..

Ternyata hasil cucian dengan KERAS, dakwat kekal itu masih kekal biarpun telah dicuci dengan bahan peluntur...cukup-cukuplah pembangkang menabur fitnah tu!!!



9 comments:

Anonymous said...

asik nak fitnah je pembangkang ni!mereka yang mencadangkan penggunaan dakwat kekal..mereka pulak yang mempertikaikan..ya'allah kau berikanlah kemenangan berganda kepada Barisan Nasional!!amin

Anonymous said...

pembangkang sebar gambar..kita sebar video..video lagi sahih...

Anonymous said...

jam juga yg bikin spoil....jam jenis apa tu???omega ke???

Anonymous said...

Pembangkang dasar mmg penipu.....

Anonymous said...

tgk la paper arini..lain x jgn nk komen trlalu ikot perasaan..t mudah dikaburi pndgan tuh..

MEMORY ANNE said...

Tumbang lh kali ni pebangkang keje asik nk memfitnah x hbis2 .. idup parti mbongak ni x kemana ...terkubur la gamaknya ..

Anonymous said...

Da tgk ke video yg dakwat leh cuci tu.. X semua tmpt dakwat leh cuci.. Sesetengah tmpt sahaja.. Alasan SPR dakwat x goncang btol2 lakk.. Bangang apekah?

Anonymous said...

FITNAH kebenda. dah kuar tv la SPR ngaku salah. alasan ntah ape2 - tak GONCANG itu dakwat. Jgn LURUS BENDUL sgt percaya bulat2.tu yg kena tipu BN je sejak dulu lg.

Anonymous said...

kalau boleh cucipun macam boleh pegi ngundi sampai 100 kali... orng nak guna biomatrix taknak, sibuk nak guna cara kuno sapu dakwat siap buat demo bersih mintak sapu dakwat, lepas tu byk pulak songeh... lancau...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA