networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Thursday, May 9, 2013

Anwar Ibarat Abu Jahal..Menindas Masyarakat Cina dan Fitnah SPR..Tunaikan Janji Dulu!!!


Stadiuam kelana jaya malam ini mencatatkan detik hitam apabila rakyat ditipu oleh Anwar dan proaksinya berikutan kekalahan Pakatan Rakyat pada PRU 13 ini...

Sebelum pembuangan undi lagi depa dah mainkan sentimen membenci sistem dan Barisan Nasional...

Sebelum Pembuangan Undi :

1) Menindas rakyat Bangladesh kononnya mereka agen yang diupah BN untuk mengundi
2) Menipu dakwat kekal luntuh dengan mudah
3) Flashmob Ipoh huru hara angkara BN..padahal mereka yang lakukan provokasi...
4) Memberi manifesto yang bukan-bukan supaya dapat menipu rakyat..

Semasa PRU :

1) Mengatakan yang rakyat Bangladesh di upah untuk undi BN..mereka secara terang-terang telah menghina rakyat dan negara Bangladesh semata-mata mahu menyemai kebencian kepada rakyat
2) Belum pun keputusan rasmi diumumkan mereka dah iktiraf menang..tindakan mereka mengalahkan SPR..bila keputusan sebaliknya mereka sendiri malu dan untuk menutup malu mereka menuduh BN yang tipu..padahal mereka yang menipu..
3) Proses kira undi tak telus..bukankah mereka ada agen pemerhati?katanya blackout dan mereka dah stanby bawa lampu..tu semua nak terapkan persepsi buruk kepada SPR dan BN 

Pasca PRU 13 :

1) Anwar cuba mengalih perhatian yang dia pernah berjanji akan letak jawatan jika PR kalah dengan menuduh SPR tak telus...tengok je dakwat kekal..mereka yang cadangkan mereka juga yang pertikai...
2) Menggunakan sokongan rakyat Cina untuk membenci BN kononnya BN terlalu rasis...sebenarnya mereka yang rasis melaga-lagakan masyarakat cina MCA Gerakan dan DAP..terbukti taktik ini telah berjaya menterjemahkan betapa DAP rasis...lihat jer penang..kiralah berapa ramai pemimpin dari DAP berbangsa cina..
3) Kalau dikaji semula,kawasan yang majoriti masyarakat Cina telah dimenangi DAP dan pembangkang..berbeza dengan kawasan masyarakat Mejoriti Melayu di Kedah..berjaya rampas balik..
4) Kawasan majoriti Melayu di Kelantan juga telah banyak dimenangi BN dengan penambahan beberapa kerusi di Kelantan...
5) Kekalahan Bekas MB Johor dan bekas Ketua Menteri Melaka pun sebab kawasan pengundi majoriti masyarakat Cina...
6) Heboh cerita kononnya kereta ditahan di Lembah Pantai dan didapati di dalamnya mengandungi 1 peti undi..alah ni taktik buat sendiri..salahkan BN..aku pun boleh buat...contohnya kawasan yang BN menang 1000 lebih...ambil gambar kereta ditahan..lepas tu ambil gambar 2 peti undi yang sengaja dibuat sendiri..lepas tu tuduh PR nak tipu Pilihan Raya..sudahla...nak menipu tu agak-agak!!! 

HE : Dari mencari salah orang lain..Anwar perlu tunaikan janji untuk letak jawatan...Kelantan, Selangor, Penang wajar turunkan harga kereta, minyak, mansuhkan PTPTN bagi buktikan mereka serius tunai manifesto! 

2 comments:

Anonymous said...

sampah gile artikel.

Anonymous said...

bodoh la bloger nih...nak suruh kerajaan negeri turunkan minyak....bodoh...bengong....otak di tapak kaki...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA