networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Thursday, May 23, 2013

Blogger Pakatan Rakyat Kantoi Bodoh Cubaan Fitnah Usaha Suci Pendaki #FELDA!!


Apalah bangangnya blogger Pakatan Rakyat ni cuba mempertikaikan usaha yang dilakukan oleh Ketua Pendaki Everest Felda, Siti Hanisah Sharuddin yang hasratnya tidak kesampaian untuk menawan puncak gunung Everest kerana diserang penyakit Akut Gunung..

Benda macam ni pun boleh jadi isu besar bagi blogger Pakatan Rakyat...nampak sangat dah tak ada idea nak fitnah Kerajaan Barisan Nasional...sampai daki gunung pun boleh diperlekehkan..kalau kesemua pendaki gagal sampai ke puncak tu boleh kita cari apa silapnya...

Tapi ni 6 orang telah berjaya sampai..itu pun nak pertikaikan lagi ka...nak harapkan puak cacai makan dedak?memang tak lah!!!haha...

Depa mana tahu daki Gunung semua ni...sebabnya tak boleh nak cari salah UMNO Barisan Nasional...lagi pun puak pembangkang ni memang ramai yang mengalami masalah kesihatan...ada yang sakit tulang belakang..ada yang alami masalah boncet berlebihan..ada yang nafsu susah nak kawal...dan ada juga yang nafsu songsang...

Kalau nak listkan satu persatu..puak-puak pembangkang ni memang banyak masalah..dengan budaya kronisme, nepotisme..memang sampai mampos pun takkan anjurkan pendakian gunung Everest macam ni...

Aku betul-betul hairan mengapa Blogger Pakatan Rakyat ni boleh kata yang FELDA membazir duit kerajaan untuk anjurkan misi daki gunung Everest..tulah bila iblis dah kuasai diri fakta tak ada pun tak apa..asalkan dapat kutuk dan fitnah UMNO Barisan Nasional...memang dibayar untuk itulah katakan..haha

Buat pengetahuan blogger bodoh Pakatan Rakyat, Ekspedisi ini menggunakan dana Felda dan FGVH sendiri...sejak 1996, FELDA dah tak pakai duit kerajaan pusat...lainlah kalau misi ini gunakan duit Yahudi Soros..bolehlah blogger bangang ni fitnah usaha suci mendaki gunung Everest ni!!!

6 orang berjaya sampai ke puncak everest pun sudah dikira misi pendakian berjaya..takkan kerana ketua misi Everest ini tak berjaya terus nak nilai misi ni gagal..Siti Hanisah Sharuddin gagal pn sebab dia diserang AMS iaitu sejenis penyakit Akut Gunung...bukannya dia gagal kerana mengaku kalah!!!

Tinggal lagi 148 meter je Siti Hanisah nak tamatkan misi tapi apakan daya dia terpaksa mengalah kerana diserang AMS...Menggalah selepas berjuang lebh bagus daripada penulis Blogger Pakatan Rakyat yang bengong ni yang hanya tahu fitnah dan reka cipta cerita yang tak logik....



Dikesempatan ini, aku hendak ucapka tahniah kepada 6 orang yang berjaya menjejakkan kaki ke Gunung Everest..anda telah mengharumkan warga FELDA!!!

HE : Finah UMNO Barisan Nasional sehingga menggundi PAS akan masuk syurga..puih!!!

2 comments:

Omak Budak said...

Hanis dah lepas naik atas dah :).

Anonymous said...

bangang abadi bersama BN... hahah

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA