networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, May 1, 2013

Calon Pembangkang @HizwanAhmad Kempen Baju Melayu?Ceteknya Ilmu Tradisional.. #P146 @RazaliIbrahim

Baju Melayu Cekak Musang Bukan Pakaian Tradisional Masyarakat Melayu Johor

Adoiyai!!makin nak tamat hari berkempen ni calon pembangkang ni dah tak ada akal ka?

Berkempen pakai baju Melayu tapi tak melambangkan Johor sejati!!untuk pengetahuan semua..baju Melayu yg dipakai Hizwan ni bukan identiti rasmi rakyat Johor..

Johor terkenal dengan Teluk Belanga dan bukannya Cekak Musang...kalau nak undi tu tengoklah dulu sekeliling!!!haha

Baju Melayu Teluk Belanga Pakaian Tradisional Masyarakat Johor

HE : Baju Melayu yang dipakai DRI tu baru betul melambangkan Johor sejati!!!malulah kalau aku!pakaian tradisional Johor pun tak tahu macamana nak memimpin...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

Anonymous said...

Biar cetek ilmu tradisional, dari cetek ilmu agama.

Anonymous said...

org johor pki teluk belanga la.. bangang

Anonymous said...

betul ke org johor dia ni... malu lah...

org muo

Pengundi Sg Abong said...

Org Johor ke tu ?

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA