networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, May 12, 2013

Cikgu Memalukan Pelajar Kerana Sokong Barisan Nasional...

Salam tuan,
Hari ini ada satu Penolong Kanan sekolah anak saya cakap pasal politik dlm kelas anak. Sapa yg sokong BN berdiri atas kerusi. Anak saya dan 17 org lagi murid2 pun berdiri atas kerusi dan disoal kenapa pilih BN. Anak saya jawab sebab Dato Nawawi dan cikgu tersebut mencebik dan suruh duduk. 
Cikgu tersebut juga menulis di papan hitam berkenaan manifesto BN dan PR. Beliau mengatakan PR bijak dan BN bodoh. Esok saya nak jumpa Pejabat Pegawai Daerah dan adukan perkara ini. Cikgu tersebut kurang ajar. Ini berlaku di Sekolah Rendah Kebangsaan Seksyen 19, Shah Alam. Nama guru Shamsuddin bin Majid, guru Ko-Kurikulum (koko) .


Inilah padahnya bila cikgu terlibat politik...habis budak-budak yang tak tahu apa-apapun dihukum semata-mata tak sokong Pakatan Rakyat..kau nak politik tu lantak kaulah cikgu!!!asalkan jangan bawa masuk politik dalam sekolah sampai susahkan orang lain sudahlah!!!bodoh!!!

HE: Kalau kena anak aku macam ni...memamg siap cikgu ni...report polis jer!!! 

4 comments:

Anonymous said...

Kalau guru tuisyen buat begini, nak repot kat siapa paling bagus?

Anonymous said...

Sebenarnya bukan sahaja Guru sekolah kempen untuk pembangkang. Malah pegawai kerajaan lain pun ramai perangai macam itu. Kalau di Raub, Pahang, ramai kakitangan Kerajaan khasnya dari FAMA, Jabatan Agama Islam, Majlis Daerah tanpa rasa takut dan segan silu berkempen dan merayu undi untuk calon pembangkang. Bagi rakyat biasa yang mengharapkan bantuan kerajaan , terpedaya dengan hasutan pegawai kerajaan yang tak bertanggungjawap ini. Bila di adukan pada Pegawai mereka, oh...nanti kami siasat... emmm rupa-rupanya patutlah orang bawahan berani, boss diaorangpun orang pembangkang. Akibatnya RAUB tumbang kepada DAP. Pemimpin UMNO tidor lagi...aparah!!!!

Anonymous said...

Cikgu bijak mintak gaji dgn PR.Kalau ambil gaji dgn BN bermakna cikgu BODOH.

Anonymous said...

USIR!!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA