networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, May 20, 2013

Guru Potong Kek Berlogo PAS Ketika Sambutan Hari Guru?


Agak-agaklah wahai guru sekalian...kalau hendak berpolitik tu janganlah sampai keterlaluan...potong kek pun perlu ke cari Kek berlogo PAS?

Apa sumbangan PAS dalam pembangunan sekolah sampai hendak diagung-agungkan seperti ini?

Sudah banyak kes dicatatkan melibatkan ketaksuban guru membawa aliran politik di Sekolah :


HE : Rosak budak sekolah kalau cikgu main politik sampai ke Sekolah...

8 comments:

Anonymous said...

Anak haram punya guru melayu..dasar anjing kurap..cari cikgu bangsat ni pastu sekolahkan dia pulak pasal erti budi bahasa..guru ni jenis suka makan taik

Anonymous said...

Suruh PAS la bayar gaji dia

Anonymous said...

Golongan tak tahu bersyukur.Makan duit kerajaan tapi hati penuh dengan kebusukkan.Ibarat anjing menggigit tangan tuan yang memberinya makan.Inilah hasil ajaran pas.Banggalah anda mempunyai manusia bodoh seperti ini.Adakah kita juga mahu anak kita bodoh seperti ini?

Anonymous said...

Inilah golongan yang tak tahu bersyukur dan berterima kasih.Ibarat anjing yang menggigit tangan yang memberinya makan.Nama saja cikgu tapi bodoh dan busuk hati.Tahniah pas kerana anda berjaya melahirkan manusia berhati busuk seperti ini.

Anonymous said...

Sape la yg bayar gaji hang.....ke hang dpt 2 gaji... Mcm pemimpin pas..katanya ada sebahagian dibayar dap laknat...bolehla ditunggang..

Akhirnya dap menang..hang semua dpt dosa pecah belah Melayu Islam

Terlalu mengatakan diriku bersih sebersihnya sehingga tak nampak daki berkepuk kat leher

Harapan Esok said...

Kakitangan kerajaan yang pro BN pn xtunjukkan sampai mcm ni sekali...depa ni taksub sangat..

Anonymous said...

takyahlah kite duk mencarut bagai...sesaje dpt dosa...doakanlah supaya beliau dan kite sume ditunjukkan yg mne benar yg mne salah....

BLACK said...

bodohh..!! taksub giler bahbi..!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA