networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, May 2, 2013

Nurul Izzah Kantoi Dakwat Kekal! Anggota Tentera Buat Pengakuan!

Mangsa Nurul Izzah...

Nah!!! Ini baru boleh dikatakan sebagai 'Kebenaran Sudah Timbul'!!! Bukan macam yang selalu disebut - sebut oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Tak sampai sehari Si Nurul Izzah tu cuba untuk mencipta Polemik dan membuat rakyat curiga terhadap pihak SPR, kini tampil tuan punya badan membuat pengakuan.

Semalam, Si Nurul Izzah tu telah mempergunakan seorang anggota tentera sebagai bahan untuk dia berkempen dan mendakwa dakwat kekal itu tidak kekal lama.

Dalam dakwaan Nurul, dakwat kekal yang digunakan oleh SPR boleh dicuci dengan mudah menggunakan dettol serta hanitiser.

Namun lain pulak cerita yang didedahkan oleh Mejar Aszmee yang menyatakan dia telah ditahan oleh Nurul ketika dalam perjalanan bersama isterinya.

Nurul serta beberapa lagi pencacai Pakatan telah menahan kenderaan isterinya dan meminta untuk melihat jari yang dicalit dengan dakwat kekal.

Sambil menjelaskan kepada media, Mejar menyatakan bahawa Nurul cuba untuk mencuci jarinya itu dengan menggunakan 2 jenis bahan yang dias endiri tak tau.

Walaubagaimana pun, percubaan Si Nurul Izzah tu telah GAGAL dan dakwat kekal itu masih dapat dilihat dengan jelas sehingga ke hari ini.


Hah! Amacam Nurul? Berani tak dia nak tampil dan nyatakan bahawa pengakuan Mejar Aszmee ni satu pembohongan? Atau adakah dia akan terus diam menikus di dalam rumah?

Jelas, tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang sudah dijangka dan ianya sangat mudah untuk dikantoikan. Maklum la. Penipuan orang terdesak la katakan. Lagi pun, kita bukan tak tau. Puak - puak Pakatan ni takkan menang PRU kalau dia tak menipu!!!

Kredit : Semut Hitam 

5 comments:

Anonymous said...

izzah suka main jari ye?

Anonymous said...

takde ke geng PR nak komen...
masa Nurul pukul canang...berbakul2 kutuk BN...ni hr ni sunyi aje...

haih...mesti diorang dah tgk berita TV3 mlm td...

p/s rupanya diorang tgk gak TV3 "suku" ni...hahahahahahaha

-smh-

Hero Bollywood said...

pihak BN & UMNO yang bodoh. Otak kampung.. puiih..

Anonymous said...

bn & umno tetap bodoh.. puiih

Anonymous said...

aku basuh pkai jari pun hilang la. jangan jadi benap lah bn supporter.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA