networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Friday, May 3, 2013

PANAS!!! Mat Bangla Tiba Di KLIA Hanya Tahu Sebut Anwar Ibrahim, Pakatan Rakyat PAS PKR dan DAP Jer?Jom Baca!!!

Pengundi PAS ke ni

PANAS!!!melalui maklumat yang diterima!!Pembangkang telah mengimport warga negara asing untuk mengundi Pakatan Rakyat di Putrajaya bagi memenangkan calon PR di sana...

Dikatakan hampir setiap hari warga negara Bangladesh, nepal, vietnam akan tiba di lapangan terbang KLIA dan LCCT yang telah diupah untuk mengundi Pakatan Rakyat...

Dikatakan juga bukan sahaja kawasan Putrajaya.malah beberapa kawasan lain yang menjadi lokasi tumpuan bagi memenangkan calon-calon pembangkang..

Masya'allah...teruknya perangai depa..sanggup menipu untuk PRU 13 ni..

Selama ni diorang tuduh BN rupanya mereka hendak menutup pekung mereka..maklumat ini disahkan sendiri ole salah seorang mat Bangla yang ditanya...adalah infomer kata...u datang sini buat apa?melancong ka? dalam bahasa Inggeris

Bangla tu blur..tak tahu...mereka hanya jawab Anwar Ibrahim...PAS DAP....PKR...

Infomer gua pun cakaplah...BN?bangla tu jawap dengan kuat NOOOOO!!!!sambil geleng-geleng kepala!!!Anwar Ibrahim Good...BN no GOOD...tu jawapannya..

Bangla tu balas "Anwar Ibrahim panggil..kerja pangkah PAS atau DAP atau PKR..money RM 300.."

Ini telah membuktikan bahawa yang Bangla dan pekerja asing ini telah diupah untuk mengundi pakatan bagi memenangkan mereka pada PRU 13 ini..tah ada permit ke tidak ni...taktik macam haram jadah!!!


HE : aku pun boleh buat cerita beb...amacam?ingat blogger pembangkang je ke boleh buat-buat cerita?ahaha!korang percaya tak cerita aku?fikir-fikirkanlah..macam inilah taktik buruk blogger pembangkang untuk memburukkan Barisan Nasional..sial betul!

6 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha...dah agak dah...

Anonymous said...

dah tu mat bangla ramai-ramai tu buat apa

Anonymous said...

bangla masuk ke malaysia kebanyakan menggunakn pas belajar atau pas lawatan sementara ke malaysia.. aku selalu kat airport klia tengok bangla2..tp memang dia orang datang bukan utk pilihanraya di ulang kembali bukan untuk pilihanraya. bangla2 ni dtg ada dgn tujuan melancong, berkerja, berlajar... aku pun x tau mana dtgnya cita bangla2 ni dtg utk mengundi....

Nadine said...

Buat kerja yg hang tak mau buat la, kerja buruh

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7pdd4zZ-nZY

cuba tengok video nih..

cahaya pelangi said...

kikikikii.. mega lawak. pembangkang selalu tuduh apa yang dia dah biasa buat.. sebab dorang memang dah selalu buat.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA