networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, May 3, 2013

PANAS!Pelajar Diugut & Dipaksa Bantu Kempen Politik PKR..Pensyarah Kurang Hajar!!!!


Wajah-wajah di atas adalah antara pelajar Universiti Putra Malaysia yang telah diugut supaya terlibat sebagai jentera kempen bagi PKR oleh pensyarah mereka. Malah mereka turut diugut akan dipotong markah jika segala tugasan yang diberikan gagal dilakukan dengan baik.

Difahamkan satu laporan polis juga telah dibuat oleh 15 orang pelajar ini siang tadi yang mana turut mendapat respon Menteri Pengajian Tinggi Datuk Seri Khalid Nordin sebagaimana disiarkan di laman portal MyMahasiswa.

Kumpulan mahasiswa ini turut menyerahkan rakaman sulit yang dibuat kepada pihak polis sebagai bukti dakwaan mereka.

Terdapat beberapa rakaman antaranya rakaman suara di mana pensyarah tersebut mahu memotong markah serta rakaman video di mana pensyarah tersebut mengajar dan membawa kumpulan pelajar ini mengantung poster calon PKR dan menurunkan poster BN.


Antara gambar-gambar bukti pensyarah mereka membawa mereka ke bilik operasi PKR dan lokasi-lokasi tertentu untuk operasi mengantung poster calon :




Lelaki berbaju batik adalah pensyarah yang dimaksudkan.


N55 Dengkil 

Identiti pensyarah tersebut adalah seperti di bawah :


Muka macam gangster!

Wahai YM Raja Ibrahim, saya tak pedulilah kamu keturunan kerabat mana, yang pasti ugutan yang kamu buat ke atas kumpulan pelajar ini adalah salah dan tidak sepatutnya berlaku. Lebih-lebih lagi kamu dari parti yang memperjuangkan kebebasan akademik.

Bebas akademik kepala hotak ko!

Ada lagi bukti lain akan menyusul...

YM Raja Ibrahim you deal with me, not with these student..

SELANJUTNYA DI SINI

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA