networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Friday, May 10, 2013

PC #SandiwaraAzmin Hanya Nak Luahkan Dia Sayang @Khalid_Ibrahim jer... @AzminAli Sayang MB..

Tak payah nak hiraukan sangat dengan Sidang Media Khas Azmin Ali di Ibu Pejabat KEADILAN, Merchant Square, Petaling Jaya Kejap lagi...

Macam-macam aku dengar pasal Azmin ni..ada yang kata dia nak keluar PKR, ada yg kata dia benci Anwar Ibrahim, blogger2 pembangkang pulak kritik tindakan Azmin yang berani mengertak Anwar Ibrahim...

Dalam PR, anda diharamkan untuk mengkritik pemimpin suci Anwar Ibrahim dan dasar parti..jika anda lakukan makanya anda akan terima nasib macam Hasan Ali..ust Nasa...

Kalau puji jilat tu semua diperlukan dan ianya merupakan salah satu rukun dalam PR yang wajib dipatuhi...

Jadi anda perlu tiru macam Mat Sembab (Md Sabun)..walaupun bodoh tapi tetap maintain..

Bagi aku tak payah layan si bengong ni!!!

Dia hanya nak kata dia menyokong penuh Khalid Ibrahim sebagai MB jer...tak payahlah nak percaya sandiwara Azmin..

HE : Ini Semua Sandiwara Pakatan Rakyat!!!hehe!

Kalau Azmin keluar PKR dan masuk UMNO..gua tutup blog gua!!!kah3!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA