networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, May 5, 2013

Penting! Peringatan Buat Semua Calon (BN+PR) & Jentera #PRU13 #JomBertindak

Bagi menunjukkan amalan demokrasi yang subur di Malaysia ni..aku mahu sarankan ingatan bahawa :

Mohon kerjasama tuan/puan agar menurunkan semua bendera/banner/gambar calon dan lain2 yang berada dalam lingkungan 50 meter dari pusat mengundi...kerana ini menjadi kesalahan pilihanraya..

Sebarkan Info ini tidak kira penyokong BN ataupun PR...

Walaupun berbeza fahaman politik aku yakin kita sayangkan Malaysia!!kita tidak mahu bersekongkol dengan pengkhianat politik jahat dan pengkhianat negara yang menyokong Israel musuh Islam...

HE : Tak kiralah apa slogan kita Jom Bertindak ke INI KARILAH ke..yang penting kita mengundi untuk wakil rakyat!!!

*Ramalan ketika ini sokongan pengundi kepada BN 93% dan PR 5%..2% Undi Rosak...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA