networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, May 1, 2013

Pusat Daerah Mengundi Parlimen Batu Terbakar?


Marak benor apinya..gambar ni aku terima dari rakan seperjuangan yang menurutnya PDM Parlimen Batu terbakar?

Aku pun tak pasti gambar ni betul ke tak?jika ada maklumat silalah komen...

Jika benar persoalan siapa yang bakar dan apakah ada tindakan jahat oleh pembangkang yang berang kononnya dakwat kekal luntur akibat kesilapan petugas SPR tak GOYANG dengan kuat?

HE : Makin terdesak nampak...hehehe

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

SAYA INGIN MEMBETULKAN MAKLUMAT YANG TELAH DISALAH TAFSIR INI. KEJADIAN INI ADA KEJADIAN KEBAKARAN SEBUAH STOR PERABUT DI BANDAR PUSAT JENGKA. KEJADIAN BERLAKU KETIKA ROMBONGAN CALUN PARLIMEN BN MEMBUAT LAWATAN DI JENGKA. SEBAHAGIAN DARI PETUGAS BN TURUT MEMBANTU USAHA MEMADAM KEBAKARAN BERKENAAN. SEMOGA KENYATAAN INI SEBAGAI PANDUAN UNTUK ELAK SEBARANG SALAH-TAFSIR KEJADIAN YANG BERLAKU.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA