networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Saturday, May 18, 2013

Saiful Bukhari Akan Berkahwin...Anwar Jangan Lupa Dosa Silam!!!

Saiful Bukhari yang pernah diliwat Anwar bakal menamatkan zaman bujangnya bersama pengacara TV3, Nik Suryani..

Tahniah aku ucapkan kepada pasangan ini yang akan dilangsungkan 25 Mei ini...

Anwar seharusnya berasa bersalah dengan apa yang pernah dia lakukan kepada Saiful sebelum ini..inilah namanya takdir Allah..doa orang yang dianiaya akan makbul...

Bukan senang seorang wanita hendak menerima lelaki yang pernah diliwat...namun Kun Fa Ya Kun Allah telah memudahkan pasangan ini serasi...

Aku harap Saiful akan bahagia bersama pasangan hidupnya...biarlah peristiwa hitam dulu menjadi pengalaman ngeri..

HE : Perjuangan Saiful harus diteruskan bagi menegakkan keadilan..tak apa Saiful..biarpun kalah mahkamah dunia..mahkamah akhirat pasti orang yang bersalah takkan terlepas...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA