networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, May 5, 2013

Skrip Pembangkang Eksploitasi Mat Bangla Didedahkan #PRU13 #GE13

Sengaja aku letak gambar awek tu..bila korang nampak gambar awek tu comfem pembaca akan tertarik ingin baca apa yang aku ingin tulis...

Isu mat bangla sokong BN?memang lucu bila dengar..Bagi yang tak faham apa itu peperangan persepsi pasal mat bangla undi pru ni meh aku cerita..Pakatan Rakyat sekarang ini memang mahu melabelkan kemenangan BN disebabkan pengundi bangladesh yg tak ada MyKad

Sebelum aku terangkan..aku ingin tye..ada tak korang nampak mat bangla kt pusat undi korang?jwb dgn jujur..

Ok sambung..ada video mat bangla turun bas lepas tu dakwa tujuannya untuk undi BN..walhal video tu tak nampak pun lokasi di mana, waktu bila..cuma tajuk jer gempak seolah-olah ianya baru berlaku...hanya aksi turun bas...video tu memang berlaku..tp entah bila-bila punya video tah pembangkang terus label bangla nak undi BN...

Cuba korang fikir..jika aku angkot 40 orang mat bangla dlm 1 bas lepas tu BASnya letak bendera PKR PAS dan DAP..bila aku rakam gambar atau video mat bangla turun bas dan tulis tajuk Pakatan Rakyat upah bangla untuk undi..korang pn akan rasa kurang hajar punya pakatan rakyat main pengundi bangla...kan?

Keduanya adalah 1 rakaman video yang menunjukkan Mat Bangla dihalau untuk mengundi...ni semua rekaan skrip yang dirancang pembangkang..mereka standby video dan suruh mat bangla datang 3-4 orang untuk mengundi..padahal mat bangla tu tak tahu apa-apa pun..mereka hanya dapat arahan pergi ke pintu masuk cakap nak mengundi..padahal pada masa yang sama kamera dan videoman pembangkang dah ready...

Jika mat bangla tu terus melulu ke pusat mengundi agak2 apa akan terjadi?dihalaukan sbb bukan warga negara...aksi ini yang ditunggu pembangkang untuk rakam...bila kejadian halau ni terjadi mereka akan rakam dan upload di media maya..tulis tajuk Malaysia Negara Bangla di Halau...

Padahal ini semua macam 1 lakonan filem yang telah ada skrip...

Kepada isu gambar mat bangla pakai baju BN..ini adalah taktik psywar yang sangat simple..aku pun boleh buat...dengan hanya ada sehelai baju DAP PAS PKR maka aku akan suruh mat bangla pakai baju tu..lepas tu aku spinlah kata Mat Bangla sedia undi PR...

HE : inilah taktik yang diamalkan oleh pembangkang untuk mencetuskan kebencian kepada BN..taktik ini yang disokong PAS?mereka lagi sesat dan munafik..menyorokkan kebatilan! Mohon sebatkan...maaf aku update guna BB jer sebab laptop aku kena format...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Anonymous said...

Ada r puak nie kalau bab berlakon memang hebat. Ikot perangai bos deaorg. Lepas tu juak2 dia pakat2 kumpul n tepuk2 tangan. Bangang

Marsan Marsolo said...

Kesian mat Bangla jadi mangsa ....

Badrul Nizam said...

Peperonity.com

Anonymous said...

kalo btul pakatan punya rancangan..mane bangla2 tu dpt ic?cmna name2 tu da daftar kt spr?ade otak kasi pikir la kawan..pakatan xde kuasa nk buat semua tu..ni semua hanya BN je le wat.. pikir2kan..jgn jd macai tegar. :)

Anonymous said...

Yang kerja di JPN bukan semua penyokong BN..Yg ini pun kena fikirkan jugak ..jangan jadi macai tegar pr ..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA