networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, May 1, 2013

TERKINI : Isteri Dato @RazaliIbrahim Datang Ke Pejabat PKR #P146 @HizwanAhmad @Muar_146


Memang berani lah isteri kepada pejuang rakyat Muar, Dato' Razali Ibrahim ni ke pejabat PKR Muar yang dikatakan suram semasa tempoh Kempen PRU ni...

Ini jer dah menunjukkan isyarat penting dan jelas bahawa PKR Muar memang tidak berapa kuat..memang menghairankan sepanjang tempoh kempen ni pejabat pun suram..

Sebelum ini aku ada menulis yang Hizwan langsung tidak ke pejabat PKR selepas sesi penamaan calon...SINI

Mungkin untuk kepastian,isteri DRI ini datang sendiri untuk pastikan adakah benar dakwaan yang pejabat PKR suram?gambar ini telah membuktikan segala-galanya...

HE : takkan sibuk sangat sampai pejabat pun macam tak ada orang...haha!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA