networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, May 1, 2013

TERKINI : Masyarakat Cina Muar Lebih Kenal Dato @RazaliIbrahim Daripada @HizwanAhmad .. @Muar_P146 #P146





Biar gambar bicara sendiri...bertuah badan Dato Razali apabila semua lapisan masyarakat tak kira kecik mahupun tua di Muar amat sayang kepadanya...

Kasih sayang bukan hanya dari masyarakat cina kepada DRI sahaja..malah imej memimpin tangan warga emas berbangsa Cina ini membuatkan masyarakat Cina di sini sungguh bertuah mempunya calon harapan rakyat Muar yang sungguh prihatin..

Ini adalah amalan biasa DRI kepada masyarakat setempat Muar..amat mengambil berat nasib warga emas tak kira apa bangsa....

Bila ditanya masyarakat Muar di sini 'asooo..Dato Razali sama Hizwan..u kenal siapa?'

Asoo tu jawab..aiyaaa...Razali depan sana..Hizwan sapa?

Hizwan ni betul-betul bermasalah..pejabat PKR pun tak lawat...masyarakat Cina pun ada yang tak kenal dia...macam ni ada hati nak lawan Dato' Razali Ibrahim?walau apapun aku tetap berhati-hati kerana Hizwan akan lakukan apa sahaja di saat akhir ini untuk meraih undi..

HE : aku pun malaslah tanya banyak..dah tau dah yang interpretasi masyarakat kat sini...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA