networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, June 7, 2013

@AnwarIbrahim #Blackout505 Teruskan Niat Sucimu Boikot Parlimen!!!Kit Siang Akan Jadi Ketua Pembangkang? #UbahKetuaPembangkang !

Alhamdulillah,syukur sembah takzim aku rafakkan kepada Allah SWT sekiranya desas desus yang mengatakan Anwar akan boikot angkat sumpah Parlimen 24 Jun ini..

Bibit-bibit boikot sudah jelas...yang mana dikhabarkan Anwar tidak menghantar soalan perbahasan..Dia hendak boikot tu biarlah dia..aku malas amek pot..orang dah gila meroyan nak jadi PM...tak dapat macam nilah jadinya...p lah anjurkan himpunan Blackout sampai mampus sana...

Tinggalkan Anwar Blackout..kita buka cerita siapakah bakal ketua pembangkang yang baharu ?jika kita lihat kembali keputusan PRU 13, ternyata keputusan tersebut didominasi oleh DAP iaitu sebanyak:

38 kerusi Dap
30 kerusi Pkr
21 kerusi Pas

Dalam peruntukan perlembagaan tiada dinyatakan secara jelas bangsa apakah yang akan jadi PM mahupun ketua pembangkang..mengikut sejarah ketua pembangkang pernah dijawat oleh Lim Kit Siang iaitu memegang jawatan tersebut pada (1973,1975 dan 2004) sebelum disapu Anwar pada 2008...

Anwar fikir dia sajakah calon ketua pembangkang yang layak di Malaysia ni?tidak sama sekali..

Jika mengikut kelayakan ketika ini, sudah tentu parti DAP mempunyai kelebihan...pada pendapat aku, ada 2 calon yang sesuai iaitu Karpal dan Lim Kit Siang...

Tindakan Kit Siang yang tidak terikut dengan aksi bodoh Anwar yang ingin boikot parlimen telah memberi harapan kepadanya untuk menjadi ketua pembangkang..

Namun,kita tidak boleh juga untuk sisihkan Karpal..dia juga mampu..awal-awal lagi karpal dah angkat bendera putih untuk tidak sertai blackout anwar..

Karpal awal-awal lagi telah mengeluarkan statement seperti berikut :

"Saya tidak mahu turut terlibat dengan permainan Pakatan Rakyat walaupun saya sendiri dari barisan pembangkang. Negara ada undang-undang. Yang kita berani tentang... kita tentang, tapi kalau nak menggulingkan kerajaan dengan cara kekerasan yang melibatkan manusia sebagai mangsa, saya berundur diri. Saya tidak mahu masuk campur"

See!!!

Penyokong totok pembangkang janganlah sedih jika Anwar tidak mahu jawatan ketua pembangkang, masih ada lagi calon kafir yang layak untuk menjadi ketua pembangkang...PAS jangan menyalak macam anjing ok...terima jer...

HE : Anwar boikot parlimen?satu lagi sandiwara Anwar untuk menipu rakyat setelah dia munafik mungkir untuk letak jawatan dan menjadi pensyarah...PAS jangan banyak cakap..duduk diam2!!!korang tu menang 21 kerusi jer!!!haha

#UbahKetuaPembangkang

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Yg paling diperguna dan rugi dlm pakatan pas... Dlm penang takde wakil..dlm selangor org lain jadi mb..dlm persidangan pakatan selalu dipersalahkan..pemimpin pas selalu kena hentam di dap dan pkr..dgn umno punyala jaguh cari dalil...dgn org cina pun jadi ayam jantan tak berkokok...hahaha amik kau..

Yg menang angkat bendera roket tinggi tinggi ke puncak awan..dan sampai puncak.hang di bawah basah lejun ditimpa hujan..hahahaha kuyupppp

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA