networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, June 21, 2013

@khalidismath Serlahkan Kebodohan Dihari Jumaat...Lu Anak Gampang Ka?

"Kjayaan hmpunan sbtu ni ialah apabila 3 trak polis brjaya dterbalikkan, 2 water cannon berjaya ditumbangkan dan 3 bas FRU berjaya dipunahkan"

Inilah kebodohan sisyiah yang bengong di hari Jumaat penghulu segala hari...aku xnampak dari sudut mana dikatakan sarkastik...ulama yang belajar ilmu mantik pun tak katakan ayat tu sarkastik..

Kalau itu yang dikatakan khalid syiah sabagai bahan gurauan aku pun nak cuba ayat sarkas...himpunan esok akan berjaya bila khalid syiah ni di pijak sampai mampos...

Kulitnya disiat-siat oleh pendemo pada hari tu...selepas tu Nuar akan sepak kepala dia selepas tu Md Sabu datang kentut muka siSyiah ni...

HE : kahkahkah!!!aku pun boleh buat sarkas kalau kau nak Khalid bodoh...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA