networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, June 18, 2013

Panas!!! Pelajar Sekolah Iktiraf Pemimpin Pembangkang Dikenakan Hukuman!!!kah3!!!

Soalan ini aku rasa macam soalan Pendidikan Moral yang mengkehendakkan para pelajar menyatakan 3 pemimpin yang mempunyai nilai Kerajinan...

3 Tokoh Hebat yang mempunyai nilai Kerajinan?patut ke Anwar Kit Siang n Guan Eng diiktirah tokoh hebat?adoiyai!

Nilah akibatnya mak bapak yang salah asuh anak..bawak anak ikut demonstrasi bila jawab periksa tak boleh beza pemimpin yang banyak berjasa dan rajin dan yang mana tidak...

Kalau soalan tu mintak 3 tokoh pemimpin pembangkang yang perasan bagus oklah kalau nak letak diorang...

Aku ada 1 cerita benar hendak dikongsikan..cerita ini terjadi di Parlimen Gelang Patah baru-baru ini...ada seorang asoo sembang dengan aku..haiyaaa incik..saya kecewalah dengan Majlis dan Bomba...saya panggil majlis potong pokok mereka tak layan...panggil bomba mereka kata bukan tugas mereka...

Jadi jawab aku mudah jer..kenapa u tak jumpa Kit Siang...lu undi diakan..pigilah jumpa dia..suruh dia tolong...asoo tu pun kata..aiyakkkk..terus dia caw...kah3!!!

Nampak sangat rakyat sendiri tak tahu tugas wakil rakyat...padan muka!!!

HE : Memang patut pun jawapan pelajar ni disalahkan!jawab mengarut...haha

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Tasek Gelugor Portal said...

Slm mohon dipautkan blog Tasek Gelugor Portal... Blog tuan telah pun dipautkan...

Anonymous said...

terbaikkkkkk...kicksial mana ada..sibuk kat ribut penang..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA