networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Monday, June 3, 2013

Panas!! Red Bean Army Kantoi Cubaan Fitnah penyokong #JDT @JohorDarulTazim @BoysOfStraits


Red Bean Army ni memang sudah melampau!!!tak cukup dengan politik..sampai ke sukan Bola Sepak pun depa serang...

Kalau orang yang tak tahu mesti fikir penyokong JDT jahat-jahat..ini merupakan satu tindakan tidak munasabah..

Sebab apa aku kata ini kerja Red Bean Army?jawapannya kita dah tau..yang Red Bean Army memang bertanggungjawab untuk melaga-lagakan rakyat Malaysia khususnya Melayu..

Di Malaysia ini rata-rata yang meminati sukan bola sepak semua orang melayu..buktinya kiralah jumlah melayu nak dibandingkan dengan DAP cina rasis?

Aku pun boleh komen macam ni..

"Aku di sini berikrar akan sujud kepada pasukan TRW..dan aku naik saksi bahawa Anuar Musa dan Nik Aziz adalah orang yang harus kita taat dan sujud..boleh mampuslah sama penyokong JDT"

Apa pendapat korang kalau aku tulis macam ni kat komen tersebut..pertamanya korang akan fikir penyokong TRW memang teruk akidahnya bukan..begitulah cara Red Bean Army memainkan sentimen dan menerapkan kebencian sesama Melayu dan Rakyat..

Matlamat utama Red Bean Army hanyalah nak menangkan DAP dan Pakatan..mereka akan lakukan apa sahaja..asalkan rakyat pecah belah..

HE : Red Bean Army ni memang jahat!!!syaitan dan iblis kalau tau pun terkejut..apa tidaknya mereka lebih kejam dari syaitan...fikir-fikirkan...

Luaskan Kuasamu Johor..Red Bean Army tolonglah jangan laga-lagakan penyokong bola sepak Malaysia!!!pelislah!!!

2 comments:

Anonymous said...

Katapun menunjukkan pegangan yg tak betul..aku naik saksi..mcm menyembah tuhan.. Tu la cina dap kui...muka tak malu berebut nama Allah..dah puas sebut father jesus mengaku nama Allah..
Dulu saksi father jesus..la ni saksi nik aziz taat dan sujud. Oooiii cina dap kui takde org Islam Melayu taat dan sujud kpd manusia..sujud hanya kpd Allah.

Dr bahasa dah tau lu cina dap kui babi merah. Red bean dah basi mcm nasi basi busuk..yg busuk kotor jijik tu la red bean army.

Anonymous said...

WOI CINA KULOP BIJI XDA SUNAT..WA KASI SENGAT BARU TAHU..MARI RAMAI2 BOIKOT BARANGAN CINA KULOP BIJI XDA POTONG NI...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA