networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, June 23, 2013

Rakyat Dibodohkan Lagi..#Black505

Kadang terfikir di kepala otak aku.pembangkang anjur demonstrasi ni sbnarnya nk naikkan momentum sokongan jer.tujuan himpunan tu karut je.tak puas hati dengan SPR.alasan dakwat kekal?blackout?bangla?

Dulu depa juga mintak dakwat kekal..biasalah tu ada kelemahan maklumlah percubaan pertama..org kata belajar dari kesilapan..lepas ni klu nak kekal betul baik pakai tatu terus..marker permanent pn boleh hilang..cat minyak pun boleh hilang..bagilah apa sahaja benda yang susah hilang...alang cat kereta pun boleh hilang warna jika menggunakan bahan kimia...tapi depa takkan fikir semua tu...rakyat dibodohkan lagi...

Bab blackout ni memang lucu...saja buat spekulasi kononnya pengiraan kertas undi dalam keadaan gelap walhal sudah dijelaskan yang gambar tersebut adalah mainan propaganda pihak pembangkang...Rakyat dibodohkan lagi...

Masa pasca PRU, pembangkang keluarkan gambar peti undi di dalam bonet kereta yang tidak nampak lokasi..namun mereka membuat spekulasi kononnya peti undi DILARIKAN..ada juga yang menggunakan gambar yang sama tapi mereka katakan peti undi BN dihantar ketika blackout...pasal peti undi je sudah nampak kecelaruan info...1 gambar boleh buat 2 cerita...Rakyat dibodohkan lagi...

Isu bangla..dakwa pembangkang BN menggunakan 40 ribu pengundi bangladesh..masa pra pru..mereka menyebarkan gambar-gambar bangla beratur di airport..kononnya bagi mengukuhkan penipuan mereka menjelang PRU..semasa PRU berlangsung mereka mengeluarkan video menampakkan bangla turun dari bas tetapi tak ada pula dinyatakan jelas lokasi di mana..rakyat dobodohkan lagi...

Keputusan rasmi PRU 13 belum dikeluarkan lagi oleh SPR...pembangkang telah umumkan mereka menang...tujuannya hanyalah nak memberikan kegembiraan sementara..bila kalah maka ia boleh dijadikan modal untuk menyalahkan SPR..dan rakyat yang gembira akan marah apabila kegembiraan mereka diragut oleh mainan propaganda pakatan....Rakyat dibodohkan lagi...

HE : Sampai Bila nak jadi rakyat yang dibodohkan?

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA