networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Tuesday, June 25, 2013

Staff UMNO Kedah Bercuti Ke Vietnam?!!Edisi Cicak Mengkarung Lupa Peranan Blogger..OPOCOT!!! #HanyaDiKedah


Apalah nasib hai situlang empat kerat...
yang dikejar-kejar dah dapat...
yang dikendong hanya air ludah!!!

kahkahkah!!!

opocot....

Saja gurau-gurau malam ni...bukan main lagi aku baca ada segelintir blogger mendakwa UMNO Kedah membakul sampahkan peranan blogger Team Media Kedah yang diketuai Mc Theory...pada mulanya aku fikir ni hanya mainan blogger yang saja nak geli2...

Allah maha besar...bila dia kata kun fa yakun maka jadilah...tadi petang aku hubungi adik aku yang mana suaminya adalah salah seorang Staff UMNO Kedah..siapa dia?biarlah rahsia....aku saja sembang-sembang..biasalah borak adik dengan abang...aku tanyalah mana laki dia...

nak tahu apa jawapan adik aku?

Opocot...haha!

Katanya, adik ipar aku sekarang ini berada di Vietnam sedang bercuti bersama Staff UMNO Kedah...aku mula rasa pelik..mengapa tidak dibawa sekali blogger yang banyak membantu Kedah?

Atau apakah dakwaan blogger-blogger yang mengatakan UMNO Kedah lupa peranan blogger itu benar?

Selepas aku fikir-fikir balik...memang ada benarnya...blogger Kedah dalam Team TMK memang banyak memain peranan dalam membongkar salah tadbir urus kepimpinan PAS Kedah sehingga tumbang jahanamnya regim Azizan...

Tapi yang diagung-agungkan pemimpin seperti Bashaaaa hanyalah blogger yang jarang-jarang mainkan isu Kedah...

Bukan aku nak mengampu ataupun berasa jeles sebab TMK tidak dibawa bercuti ke Vietnam..tapi sekurang-kurangnya janganlah membuang peranan blogger ibarat bangkai cicak mengkarung yang tidak pernah menyumbang...

Yelah..blogger ni lain daripada STAFF UMNO..mereka manalah pandai mengampu siang malam..blogger TMK ni lebih banyak menelanjangkan rejim PAS Kedah...sebab itu mereka tiada masa untuk mengampu punaisehat 20%...

HE : Cukup setakat ini dulu......kihkihkih!!! jangan jadi blogger mulut hancing!!!kahkahkah!!!

3 comments:

Anonymous said...

dh beberapa kali baca ttg umno kurg apresiasi terhadap blogger yg pro umno, pro bn... sedihnya. agknya kena high light dalam surat khabar kot.. apa2 pun trm kasih pada kalian blogger pro umno, bagi sy kalian cukup patriotik dan mmbntu sy meyakini, tidak kurg melayu yg msih memprjuangkan melayu dan islam dlm msia ni. trm ksih.

Anonymous said...

Nak ambik gula-gula nie, pergi main jauh-jauh, nanti bila pak cik susah, tolong lagi yer...

Kutukan Dewata said...

SALAM SAHABAT,

TAK PERLU KITA HERAN DENGAN SIKAP PEMIMPIN UMNO.MEREKA EGO TINGGI DAN RASAKAN MEREKA AJE BOLEH MENANGKAN PARTI MEREKA.SELURUH MALAYSIA BERPERANGAI MACAM TU.

YANG PENTING TANYA DIRI KITA SENDIRI.SIAPA PERLUKAN SIAPA?KITA PERLUKAN DIA ORANG,ATAU DIA ORANG PERLU KAN KITA?

PRU 13 NASIBLAH MEREKA MENANG.KERANA PEMBANGKANG PUN BANYAK HURU HARANYA.

TENGOKLAH NANTI BILA PEMBANGKANG SUDAH JADI BAIK DAN BAGUS TIADA ISU BESAR ATAU SKANDAL,MASA TULAH PEMIMPIN UMNO TAHU LANGIT TINGGI RENDAH DAN MENGGELUPUR MENCARI BLOGGER MACAM KITA.

MASA TU SUDAH TERLAMBAT,KITA PULAK PANDANG DIA ORANG SEBELAH MATA!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA