networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Saturday, June 1, 2013

Tahniah #JDT!!Mara Ke Final Piala FA @JohorDarulTazim

Tahniah diucapkan kepada skuad Harimau Selatan kerana berjaya mara ke Final Piala FA..selaku anak jati Johor..aku berbangga!!!

Dalam pada kita menang beberapa kelemahan perlu diperbaiki...di sini aku nak tegur beberapa perkara :

1) Kemaskan corak permainan
2) Serangan masih tumpul
3) Sepakan Penjuru tu kalau boleh bersungguhlah sikit..aku tgok xramai player di kotak penalti lawan tadi
4) Skuad JDT lambat panaslah..serius aku kata...ini bahaya untuk elakkan berlakunya gol awal...
5) Serangan balas tu bg kemas sikit
6) Pertahanan tu mantapkan sikit..jangan ikut je pemain lawan...drible sikit...
7) Aku tengok permainan JDT pd masa pertama tadi serius rasa nak marah..nasib baiklah aku penyokong setia..masih sabar dan tenang..akhirnya mujullah dpt gol awal masa kedua...

HE : jika semuanya dpt diperbaiki..insya'allah JDT juara!!!

Luaskan Kuasamu Johor!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA