networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Thursday, June 6, 2013

Terkini : Anwaar Dan Sekutunya Tidak Akan Angkat Sumpah Parlimen Kerana #PRU13 Xadil...


Tahniah diucapkan kepada Anwaar dan sekutunya yang telah membuat keputusan untuk tidak datang ke Parlimen bagi mengangkat sumpah sebagai ahli dewan rakyat Malaysia...

Tindakan mereka ini memang benar dan jelas bahawa mereka betul-betul protes keputusan PRU 13 yang lalu...

Sejak dari awal lagi mereka tidak berpuas hati dengan keupayaan SPR urus PRU..dari undi awal mereka telah menipu anggota tentera untuk diuji tahap kekekalan dakwat kekal...yang sebenarnya terjadi dakwat itu tidak berjaya dipadam..tapi siberbonton Pakatan spin kata dakwat kekal tak kekal...

Semasa hari mengundi mereka kata BN guna bangla untuk menang undi sehinggalah orang asli yang beratur untuk mengundi dikatakan orang bangla..sungguh sial permainan mereka untuk menerapkan kebencian..secara peribadi dan sejujurnya aku ingin bertanya kepada pembaca..ada tak bangla p mengundi ketika anda membuang undi?jika adapun ianya adalah upahan pakatan sendiri untuk memburukkan kredibiliti SPR dan BN...

Pada malam pengiraan undi..Anwaar sengaja iktiraf bahawa pakatan sudah menang awal..walhal pada ketika itu,keputusan rasmi semua parlimen dan dun belum diketahui...di sini puak pencacai makan sampah ditipu sekali lagi...

Bila mereka sudah percaya dan bergembira..si penyokong DAP sudah mabuk minum arak...pembangkang pula keluarkan 1 lagi isu kononnya berlaku blackout..rakyat dipergunakan sekali lagi untuk menerapkan kebencian kepada SPR dan BN...

Pasca PRU 13, pembangkang telah dokrin minda rakyat dengan isu dakwat kekal,bangla,kemenangan sebelum habis kira dan blackout...peliknya di sini, Anwar hanya buat laporan polis kerana dakwat kekal tidak kekal..

Muka dia pun tak ada nur dan penuh dendam kesumat tapi rakyat masih percaya...

Tidak hairanlah Anwar dan sekutunya akan menganjurkan protes sekali lagi dengan tidak mahu mengangkat sumpah...jika ini yang anwar fikirkan..makanya aku bersetuju 110%..

Ini bermakna,Pemimpin Parlimen pakatan akan mengiktiraf bahawa mereka tidak menang kerusi tersebut..dan SPR perlu sahkan kerusi Parlimen Pakatan benar2 kosong untuk diadakan Pilihan raya semula bagi parlimen yang dimenangi pemimpin pembangkang...


HE : Jika Anwar umumkan MP pakatan protes angkat sumpah..aku akan bogel kat bilik mandi selama 1 hari dan gelak tanpa henti!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.









2 comments:

Anonymous said...

kita tahu modus operandi anwar, memburuk buruk kan spr,memburuk buruk kan umno, melagalaga kan melayu dengan issue allah,memburuk buruk kan jabatan kerajaan, memburukan kehakiman, memburukkan polis...semuanya tak betul, dia saja yang betul,, sampai masa kita rakyat berfikir secara terbuka,.. siapa anwar, kenapa dia memburuk buruk kan spt diatas, kita manusia yang bodh tidak menggunakan akal akan menerima saja apa kata anwar... siapa anwar, tak cukup ke bukti bukti yang menunujukkan siapa anwar, allah sudah menunjukkkan siapa dia manusia ni, mengapa kita terus membuta...adakah dia dapat menolong kita, dia pun tak kenal siapa kita, banyak contoh yang boleh dilihat,..fikirlah, kita yang berhak untuk menolak manusia anwar ini..kita saying ugama kita, Negara kita, keluarga kita...anwar kaya raya sebab kita melonjak lonjak ego dia..fikirlah

Anonymous said...

Campak kat bangladesh pastii menang dah byk pengikut..tambah lagi dap cina kui..boleh buat negara baru nuor...semua free..negara free didunia dlm sejarah..

Pm bangladesh.. Nuor
Tpm..... Limkicksial (utk bangsa bangla)
Tpm2..... Limgaungengong (utk org luar)
Ketua pemuda pemudi..ambigong
Menteri ternak..mat sabung
Menteri huruhara...pak mudim ais
Menteri tikam belakang..tincuak
Pemegang mohor besar fitnah..mak jah

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA