networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Saturday, June 22, 2013

TERKINI #BLACK505 - Kehadiran Menakutkan UMNO Barisan Nasional...Tolong Jangan Gelak!






Tolonglah!!tolong...jangan gelak!!!publisiti punyalah gempak..habis semua media lidah pembangkang digunakan untuk mengkordinasikan promosi..tapi kehadirannya amat mendukacitakan...tak sampai 500 orang pun yang hadir...

Oklah aku tak nak memalukan puak haram jadah ni..aku kata kehadiran 500K + semut dan kuman!!!

HE : Mana pergi bangla 40K..hanya Anwar yang tahu...Orang Asli p mengundi dituduh bangla...Dakwat Kekal tak tahan sampai 3 tahun dipertikaikan...Blackout punca kekalahan PR..tulah penipuan sipuak sial ni!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

siapa kah barua sbenar...SPR atau mereka mereka itu...?????

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA