networkedblogs

Bersahabat..

LAGU CERITA KEBENARAN SEMPENA HARI LAHIR PM, NAJIB RAZAK

Monday, June 17, 2013

Tudia...Iklan Harga Perodua Sokong berUBAH...Macam Ler Aku Tak Tahu..hihihi


Wah Perodua sudah UBAH harga mereka...baguslah turunkan harga..aku tak nak sentuh bab harga kereta..tapi tertarik dengan Kata yang digunakan dalam banting ini...berUBAH...tak paya cakap dah tau dah...hihi...

APA KATA ANDA?


Atas ni pun UBAH juga...hihi!


No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA