networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Thursday, June 6, 2013

Tun Ammar Adik @TunFaisal Menang Saman Harakah RM 50,000!!!kahkahkah!!!!


Harakah tak habis-habis menipu, bukan sekali dua penipuan Harakah berjaya didedahkan oleh para bloggers. Malah ada juga artikel berita yang dipadam sebaik sahaja penipuan mereka terbongkar.

Dalam sejarah Pemuda UMNO, seingat saya hanya seorang yang berani menyaman Harakah atas laporan berita fitnah yang disiarkan, individu tersebut seorang peguam bernama Tun Ammar (dalam bulatan gambar di atas).

Kalau lupa rujuk laporan Utusan tahun 2011 :


Memperolehi ganti rugi RM50,000 atas artikel fitnah!

Inilah satu-satunya orang yang menang saman Harakah setakat ini, walaupun Harakah kerap kali menipu - tiada orang berani heret ke mahkamah sebagaimana dilakukan oleh Tun Ammar. Hatta menteri kita sekalipun dilihat segan untuk mengheret Harakah ke mahkamah.

Mungkin disebabkan jarang tindakan undang-undang dikenakan ke atas mereka. Harakah dilihat tidak takut untuk menyebarkan berita berbentuk hasutan dan fitnah. Hari ini melalui laman Facebook, Harakah menipu mengatakan gambar pengundi Bangla beratur untuk mengundi ketika PRU13.




Malang buat admin Facebook tersebut kerana Ketua Tempat Mengundi merupakan orang pertama yang meninggalkan komen dengan mendakwa gambar tersebut merupakan penduduk orang asli, bukannya bangla.

Harakah banyak kali kantoi menipu...SELANJUTNYA

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA