networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, June 2, 2013

Unit Amal Red Bean Army Seru Hack Akaun Pemimpin UMNO..Kelakar Wey!!!

Haddoiyai..dh tak de kerja lain ke sampai nak seru suruh hack akaun orang lain..tak baik tau..kata demokrasi takkanlah nak hack akaun orang lain..

Kit Siang kata Red Bean Army tak wujud..nak tergelak aku adalah...haha...

Cukup-cukuplah nak jadi unit amal red bean army tu...orang lain dapat duit..unit amal dapat dosa..kih3...

HE : Aku skrg kt Klinik..anak demam..doakan agar anak aku cepat sembuh...eh!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Anonymous said...

Tuan dah lari tak mengaku lagi...babi merah army kena kejar polis..tu meroyan...dah gila mcm tuan jadi kena tukar nama babi merah meroyan army.

Tangkap jgn bagi can kat cina dap kui..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA