networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, July 23, 2013

Minyak Percuma!!! Calon PAS #PRK #KualaBesut Dikesan Rasuah Pengundi?!!!

Bila dah terdesak...minyak jadi taruhan mereka dengan cara beri minyak percuma hanya 2-3 jam sahaja...

Yang pelinya kenapa hanya 21 tahun ke atas...ooo..maklumlah usia boleh mengundi..kalau niat tu ikhlas nak sedekah tak payahlah nak bagi syarat umur...

Muka je berjanggut nampak baik..tapi kaki rasuah...ingat dengan minyak orang boleh teperdaya ke?

HE : pesst!!!minyak ambil!!Pangkah BN....hehe!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA