networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, July 15, 2013

Pencuri Kereta Kantoi Aksi Dirakam...

Gempar!!! Sejak dua menjak nie banyak kejadian kecurian tayar termasuk "sport rim" di kawasan kediaman kakitangan awam atau kuaters kerajaan dalam Putrajaya.

Walaupun pihak polis ada membuat rondaan, namun itu tidak menghalang pencuri ni bermaharajalela terutama di kawasan kediaman baru terutama bangunan apartment. Yang menjadi mangsa adalah penduduk yang bergaji kecil. Pencuri ni tak berani plak pi mencuri kat kawasan rumah teres yang kebanyakkannya dihuni pegawai bergaji besar.

Ini adalah beberapa keping gambar yang sempat dirakamkan oleh seorang sahabat yang melihat seorang individu yang tidak dikenali cuba mengumpil pintu kereta salah seorang penduduk di situ. Menyedari perbuatannya dirakamkan, suspek tersebut bertindak melarikan diri bersama sebuah kereta jenis Proton Myvi hitam lama tanpa sempat diambil nombor pendaftaran kenderaan tersebut.

Gua harap agar gambar-gambar ini disebarkan oleh semua pembaca agar pihak Polis dapat mengenal pasti penjenayah hingga tertangkapnya pencuri sial nie. Sebar... Sebarkan..

Lagi gambar di : http://kulaanniring.blogspot.com/2013/07/gempar-muka-pencuri-tayar-kereta-di.html?m=1

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA