networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Monday, July 1, 2013

Tahniah #JDT #LuaskanKuasamu @johordarultazim @JohorFansClub @BoysOfStraits

Biarpun aku rasa kecewa tidak dapat ke stadium kerana kehabisan tiket, biarpun JDT kalah kepada pasukan Kelantan yang sebelum ini berjaya diratah JDT 2-0 di Larkin...

Tapi ianya tidak sesekali mematahkan semangat semua kesatuan Johorean Fans Club...walaupun hanya tengok di TV tetapi aura penyokong JDT jauh lebih hebat dari penyokong PAS TRW...

Bagi aku kekalahan kelmarin bukan sebab Fandi tidak bagus..cuma luck tak de...masalah kecederaan menghantui kem JDT...Safie, Andrezinho dan Syafiq cedera telah merencatkan pergerakan JDT...

Memang aku akui yang prestasi Syafiq pada malam kelmarin paling buruk dalam sejarah kehidupannya...nak salahkan dia pun xboleh juga...buku lali sakit...memang terkejutlah bila Syafiq main kat posisi pertahanan bawah...dia arkitek..spatutnya main atas...Fandi sepatutnya perlu peka..

Tak pe..kalah Final tak bererti JDT bodoh macam penyokong PAS TRW...boleh pulak kibarkan bendera PAS dalam stadium..tak cukup stadium luar stadium pun sama..taksub betul!

HE : Cuba lagi...Setia Bersamamu Johor...fokus Piala Malaysia plak!hehe...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA