networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Wednesday, July 10, 2013

Tattoo Cara Terbaik Ganti Dakwat Kekal!! Ini Fakta Yang Belum Dicadangkan... #PRKKBesut

Punyalah baik SPR ni...menunaikan apa sahaja hasrat rakyat yang diinginkan rakyat seperti pembangkang..dulu depa yang beria nak gunakan dakwat kekal..bila dah guna maka meroyanlah kata dakwat kekal boleh dipadamkan...mereka memang bodoh..mana-mana cecair yang bersifat permanent pn boleh dipadam..

Ini SPR memanjakan tuntutan pembangkang dengan kaedah mencelupkan dakwat kekal pula...kalau aku pengarah SPR aku tak layan semua ni..aku tolak tepi jer botol dakwat tu...

Bagi mengantikan sifat dakwat kekal yang tak kekal...penggunaan Tattoo perlu dilaksanakan segera..barulah mereka tak meroyan kata dakwat kekal boleh padam lagi...

Celup Jari Dakwat Kekal

Pengundi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri Kuala Besut perlu mencelup jari telunjuk kiri ke dalam dakwat kekal yang disediakan pada hari mengundi dan tidak lagi sekadar dicalit oleh pegawai bertugas seperti yang dilakukan pada pilihan raya umum lepas.

Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Mohd. Yusof dalam kenyataan mengulangi bahawa penggunaan dakwat kekal merupakan prosedur tambahan pengundian bagi mengelak sebarang percubaan mengundi dua kali oleh mereka yang tidak bertanggungjawab.

Kali ini dakwat kekal akan digunakan pada hari pengundian awal 20 Julai dan pengundian biasa PRK Kuala Besut pada 24 Julai. - BERNAMA

HE : Tak Nak Hilang Pakai Tattoo lah bingai cai makan dedak pembangkang!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA