networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Sunday, August 25, 2013

HOT!! VIDEO TMJ BERANG DENGAN KELALAIAN PENGADIL MENGENDALI PERLAWANAN !!! KENAPA EK?


Aku dengar cerita ni dari kawan-kawan yang pergi stadium Larkin malam tadi...biasanya setiap hujung minggu jika ada game memang pot aku di Stadium Larkin ataupun Pasir Gudang..biasalah anak jati Johorlah katakan....

Cuma malam tadi aku tak pergi sebab tak berapa sihat...

Terus terang aku kata yang mutu pengadilan kita memang belum capai ke tahap membanggakan....dengar cerita malam tadi berlaku lagi...

Cerita dari kawan..aku ceritakan balik jer..kalau salah tolong betulkan....macam ni ceritanya...

apa tidaknya...player Johor dah 1 by 1 dengan keeper...kena bengkes oleh player lawan...lepas tu bola disambung oleh player JDT bila nak golkan..tiba-tiba jer pengadil tiup wisel katanya faul..sepatutnya bola tu tak patut ditiup wisel kerana memang jelas ianya patut advantage untuk team JDT...

Pengadil sepatutnya teruskan perlawanan kerana bola tu memang milik JDT...terjahan player FELDA tu memang patut dikenakan kad Merah dan bukan ondespot...sepatutnya tunggu bola keluar ataupun gol..barulah pengadil boleh hukum...malangnya cuma kad kuning jer...

sepatutnya memang GOLlah..aku yakin yang bola tu 99.99% akan gol...disebabkan pengadil perlawanan meniupkan wisel hasrat nak gol seperti disekat..

Bila dah sebersalah...mungkin agaknya pengadil tu perlu tunjukkan ketegasannya dengan melayangkan Kad Merah kepada pemain lawan kerana mengasari Safee Sali 


Jom saksikan Our Boss berang dengan mutu pengadilan..memang patutpun kena marah pengadil tu...apapun #LUASKANKUASAMU JOHOR!!!!



HE : Selaku Anak JOHOR!!!Ayuh Sokong Team Kita!!!Penuhkan Stadium!!!ingat..kita Bakar FLARE lepas perlawanan!!bukan ketika perlawanan berlangsung!!!kepada geng2 yang pergi stadium malam tadi..kalau nak kongsi cerita dialu-alukan kat ruangan komen..aku pun tak sure yang maklumat aku dapat tu tepat...

Jangan lupa nak tengok gambar-gambar menarik KLIK SINI!!!

5 comments:

Anonymous said...

betul tu.pengadil takut nak masuk rehat duduk kat padang jer admin!padan muka.main-main yer kendali perlawanan!hamekko!

Anonymous said...

Reff bodoh..

FArM BANGSAT!

Leman Johor said...

Aritu coach sathia mengamuk..mlm td our beloved TMJ plak yg beri kata dua pada pengadil n mlm td jugak pengadil kat slayang kne cepuk...

Siapekah yg patut dipersalahkan??
1) fambangsat
2) fambangangabadi
3) fambusukati
4) fambodonakmampus
5) fambuatduitdgnsaman
6) famb.............

Yg pasti famb akan pusing balik dan akan naikkan isu dgn mengatakan penyokong yg sebenarnye mencemari pelawanan untuk menutup kebangsatan yg ade.Demmmit!!!

Anonymous said...

Sampai bila-bila pon bola sepak kita tak maju..FArM bangsat

Anonymous said...

FAM jangan tidur dan saman jer..please.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA