networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Monday, August 12, 2013

Isu Surau Jadi Tokong. JAIJ Telah Bertindak!! Tahniah!! @Khalednordin .


INI maklumat yang saya terima. Tolong Sebarkan!

UNTUK PERHATIAN: Bagi umat Islam terutamanya di Johor usahlah bimbang dengan tindakan seseorang membenarkan SURAU di kawasan persendiriannya 'DIPINJAM' oleh Penganut Buddha/Hindu untuk melakukan 'ibadah' mereka …

Ini kerana pihak berkuasa termasuk JABATAN AGAMA JOHOR telahpun mengambil langkah segera membenteras kegiatan tidak bertanggungjawab ini dengan pantas beberapa hari lalu.

Difahamkan, pemilik tanah di Tanjung Sedili ini yang hanya dikenali sebagai SYED dan dipercayai warganegara Singapura telah melarikan diri, termasuklah SAMI yang mengetuai penganut Buddha/Hindu itu melakukan 'ibadah', setelah pihak berkuasa bertindak bersama orang-orang kampung.

Turut difahamkan Jabatan Agama Islam akan turut membuka kertas siasatan untuk mendakwa mereka yang tidak bertanggungjawab ini, sambil pihak-pihak berkuasa dan jabatan-jabatan yang berkenaan akan ketempat tersebut esok (Isnin)

Video klik SINI

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

Anonymous said...

saya harap JAIJ dapat ambil tindakan tegas dan adil

Anonymous said...

saya harap JAIJ dapat ambil tindakan tegas dan adil

Anonymous said...

Robohkan surau tu yg nyata tk mengadap kiblat

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA