networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, August 13, 2013

Kejumudan Cai Makan Dedak-Tak Nampak Hujan Meteor Salahkan #TV3..Hati #Blackout505

Karang bila aku tegur kata aku ni bodoh...nilah realiti puak cai makan dedak yang memang bangan tahap maksima..hati dah blackout cakap apa pun memang tak kan masuk...11 malam mana ada cerah?aparah!!!

Hujan Meteor tak nampak pun sebolah-boleh nak spin salahkan TV3..bukan pembangkanglah kalau tak bodoh...

Di sini je dah nampak kebodohan mereka...nak tahu kenapa kau tak nampak...p tanya Anwar Ibrahim...nanti dia tambah serbuk perencah...

Aku pun tak kisah nampak ke tak..kalau nampak tu namanya rezeki..tak nampak..nak buat macam mana...ikutkan hati nak je aku jotos kepala admin ni...bingai tahap maksima...haha!

HE : Tempat aku hujan...so tak nampak apalahkan...orang macam ni comfem dah kentut takkan mengaku!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA