networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Tuesday, August 13, 2013

King Jason Trooper Pakatan Kantoi Buat Fitnah..Cicak Mengkarung!

Tidak perlu aku nak menulis panjang lebar..lihat sahaja gambar di atas..dan bandingkan dengan tindakan bengong upahan penjilat tegar pakatan sekor ni...

Lu tak tahu..lu diam! Siapa kata tak ada anjuran bantahan?Siapa yang anjurkan lu sendiri cari...

Inilah padahnya jika menyokong Allah tuhan untuk semua agama...rumah Allah yang sedia maklum tempat ibadah umat Islam pun jadi rumah agama lain...isk...serahkan kpd pihak polis..bia mereka selesaikan...

HE : Bukan belaan pakatanlah kalau tak fitnah!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

cerita pasal azeez rahim ni memang banyak dah diperkatakan , kes dia sakau duit memang banyak , harap SPRM siasat pasal kes DBKL bagi diskaun RM26 juta tu, mana duit diskaun ? Dengar kata azeez pun terlibat .... macam ni ke Pengerusi Tabung Haji !! Azeez wajib turun , aku memang tak puas hati bila isu ni jadi sejuk . Azeez tak boleh beli semua orang dengan duit laaa

Anonymous said...

Bila isu agama timbul kita sebagai orang islam sepatutnya pertahankan agama kita bukan nak politikkan isu ini, melayu bangang.

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA