networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, August 21, 2013

Saya Inspektor Haliza!!!Saya Nak Tembak Kamu!!Boleh Tak?Kalau Boleh Saya Nak Tembak Ni!!!kahkahkah!!!


Lepas ni kalau polis jumpa penjenayah bersenjata...kena cakap...penjenayah..saya inspektor haliza..saya datang ni nak tembak kamu kerana kamu penjenayah berbahaya...boleh ke tidak?kalau boleh saya nak tembak ni...kahkahkah!! 

nilah namanya politik bingai..hal2 mcm ni ada saja nk dispin... 

Itulah yang berlaku dalam kes lima orang penjenayah yang dipercayai ahli kongsi gelap yang maut dalam serbuan polis di sebuah rumah di Pulau Pinang. 

HE : Bila semua nak dipolitiikkan..tugas polis yang suci pun depa nak spin...puih!!!aku akan pertahankan PDRM!!!

1 comment:

QalamQabut said...

Memang sengaja pun polis nak tembak penjenayah. Yang tak sengaja tu bila dengar polis tertembak diri sendiri.

Si penjenayah pun sengaja nak lawan tembak dengan polis. Kalau dia tembak kepala sendiri pun aku percaya secara sengaja jugak.

Dan DAP pun sengaja jugak nak tunjukkan dema ni penyokong kuat penjenayah, terutama yang bukan Melayu. Dalam kes jenayah pun dema rasis. Buruk sungguh perangai DAP ni!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA