networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Saturday, September 21, 2013

Harapan @JamawiJaafar Selaku Calon Naib Ketua Pemuda!! @JamawiOfficial #PemilihanUMNO


Assalamualaikum & Salam Perjuangan

Saya memohon sokongan drp sahabat2 sekalian selaku perwakilan Pemuda pd kali ini utk mengundi saya, Jamawi Jaafar - CALON-01 Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Semoga saya akan dipilih utk menjawat jawatan kedua tertinggi di dlm Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan terus berkhidmat kpd Pemuda UMNO serta berjuang bersama sahabat2 semua demi agama, bangsa dan negara.

Harap dpt membantu utk sebarkan kpd sahabat2 yg lain. Terima kasih.

Twitter : @JamawiJaafar @JamawiOfficial
FB : Jamawi Jaafar Official
Instagram : jamawijaafarofficial

#JJ4NKPUM
#KamiPilihJamawi
#TatapJJ
#JamawiCalon01

HE : Usah buruk-burukkan calun lawan..kita lawan secara berhemah..ciri-ciri ini yang ada pada Jamawi Jaafar..aku berharap calon ini akan mendapat tempat..sama-sama kita doakan..insy'allah...orangnya pun rajin bekerja...berbakti untuk UMNO!!!

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA