networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, September 16, 2013

@KhalidIsmath Ni Dah Gila Ke Apa? Chin Peng Diangkat Sebagai Orang Islam...#KalimahAllah Dimain Lagi!!!


Seperti yang dilaporkan oleh media Bankok Post...Chin Peng bekas Pemimpin Komunis Malaya telah mati di hospital Bangkok 6.20 pagi tadi.



Dah mati pun...Khalid Ismath pula nak jadi hero..Aku rasa budak khalid ni ada masalah mental lah agaknya...apa kejadahnya dia kata mendiang Chin Peng komunis meninggal menyebut kalimah Allah...

Mustahil sangat..kalau tak percaya kita tunggu cara pengebumiaannya..adakah dia di uruskan dengan cara islam atau tidak...

HE : Nak tagih populariti dalam twitter agak2lah!!!jangan benda bodoh ko buat...sesat betul budak ni!!!Chin Peng didoakan sebaris orang beriman...gila ke!!!Kebumi cara Islam ke?

6 comments:

Anonymous said...

Khalid ismath bodoh

Anonymous said...

org camni campak dlm kandang buaya ja.. akai xdak..

Anonymous said...

Mak tiri dia dulu pompuan simpanan Ah Peng ni agak nya. Perangai sobijik, muko pun ado iras2 gak. Beza cuma, Ah Peng tak main belakang

Anonymous said...

budak nie pukimak macam babi dah hilang kewarasan. kalo boleh balik ke zaman dulu baik antar dia ke zaman tu tengok macam mana chin peng layan baik kat dia. orang macam khalid nie tak sadar di untung keparat pukimak melayu sial bengap bangang tahap viva! aku harap ko akan terima balasan kat dunia nie melayu bangsat jahanam bodoh dan bingai nie!

Anonymous said...

budak mangkuk nie agak Nye keturunan komunis kot..aku jumpa dia mana2 mmg aku ludah muka budak nie...

Anonymous said...

betul betul x guna punya melayu,
bodohhhhh!!

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA