networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Friday, September 13, 2013

Maruah Isteri Kartunis Hina Kalimah Allah Terdedah..


Zunar siapa yang tak kenal, macai Pakatan Rakyat yang sentiasa memainkan persepsi buruk tentang kerajaan melalui karya-karya sesatnya..

Kalau dia hendak mainkan gambar mengutuk kerajaan tu aku boleh lebih kurang lagi tapi bila dah babitkan nama Allah aku rasa boleh jatuh murtad akidah kartunis ini..

Bukankan nak pertahankan kalimah suci Allah ni makin kutuk lagi yer...orang kafir yang tak mandi wajib pun tak berani memain kalimah suci Allah SWT... 


Rasulullah ﷺ bersabda:

وَمَنْ سَتَرَ مُسْلِمًا سَتَرَهُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ 

"Dan barangsiapa yang menutupi aib seorang muslim, Allah akan menutupi aibnya pgada hari kiamat". (HR. Bukhari & Muslim). 

HE : Fikir-fikirkanlah...kalimah Allah pun sekarang jadi bahan mainan..inilah pembangkang..PAS comfem akan senyap kerana rakan sekutu mereka yg lakukan...inilah Islam PAS...

2 comments:

Xpas said...

Yg sgt berani sebegini, tidak mengenal Allah swt.

Anonymous said...

dia ni mandi wajib pon tak tau, bini gemok macam babi jew

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA