networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, September 2, 2013

Minyak Naik 20 Sen Langgar Pam Minyak Petronas..gila!!!


Agak2lah...kerana 20 sen penuh stesen minyak...nk jimat RM 10 punya pasal...beratuh 1KM tu...

Agaknya dah terlalu geram tempat pam minyak pun dia langgar...

HE : dari fikirkan minyak naik..baik fikirkan cara mcm na nak tambahkan pendapatan..betul tak?

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA