networkedblogs

Bersahabat..

VIDEO VIRAL MERDEKA KE-60

Monday, September 16, 2013

Panas!!!! Gangster Ugut @PDRMsia..Kelakar Bila Gangster Taik Minyak Main Facebook!!!




Apa punya gangsterlah ini cara lepas geram guna akaun FB..lucu gila...belum ada ganster meroyam dalam FB...haha...cakap bergegar...boleh runtuh KLCC...taik minyak punya ganster...

FB gangster taik minyak ugut Polis SINI...

HE : Kelakar juga bila ganster meroyan dalam FB...kah3!!!

4 comments:

Anonymous said...

Memalukan ganster jer...yakuza tengok pn malu..level gangster Malaysia low class

Anonymous said...

Bodo punya samseng!

Anonymous said...

Stail gengster kampung Melayu: "Wa...", "Lu..." Kata nak pancung lah apa, org tu entah-entah elok je jalan-jalan pusing KL.

Stail true mobster luar negara: Pagi rembat duit, malam dah mati terbakar.

Jangan lah buat malu muka sendiri. True mobster doesn't show his vile side, because it shows. Yang beria nak tunjuk ni, takde apa pun.

Anonymous said...

Ini gangster byk lancau...berani kt fb..semua org bole sembang baiknya dlm fb..nie gangster tahap cipan je...wakakaka...

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA