networkedblogs

Bersahabat..

BUAL BICARA #UMNO71 BERSAMA TAN SRI ANNUAR MUSA

Wednesday, September 4, 2013

Tahniah Datin Seri Rosmah!! Menemukan 2 Calon #KetuaWanita @Azalina dan Kak Jat ...

Ini barulah namanya buku bertemu ruas..siapa kata selama ini tak ada sorang wanita pun mampu manyaingi Kak Jat...aku bukan nak kata Azalina ni hebatlah dan Kak Jat ni kebal..

Tapi usaha Wanita berlatar belakangkan peguam seperti DS Azalina untuk bertanding menentang kekebalan Kak Jat ni harus dipuji..

Barulah UMNO!!menyuburkan demokrasi..bukan macam PKR dan DAP..pemilihan parti pun masalah...PAS pun apa kurangnya...

Orang kata Kak Jat ni kebal..kuat..tapi siapa sangka kuat dan kebal tu tak boleh dipecahkan..lihat jer masa kak Jat pecahkan kehebatan Iron Lady Rafidah Aziz..

Kan???

Yang lebih manisnya gambar ini diambil ketika Rumah Terbuka Datin Seri Rosmah Mansor semalam...

HE : Pertandingan Ketua Wanita UMNO kali ini memang sengit..Kak Jat dengan misi pertahankan kuasa...Azalina pula mahu memberi nafas baru dengan acuan idealismenya...Sejarah acuan DS Azalina dalam Puteri telah terbukti!!!Wanita?sama2 kita nantikan beliau menang!!!

'Membawa Harapan Wanita UMNO!!!'

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA