networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Sunday, October 20, 2013

Azwang Bro Kalah Timbalan Ketua Bahagian...Apa Petandanya?


Ketua Pemuda UMNO Negeri Perak, Khairul Azwan tewas kepada pencabarnya, Datuk Ibrahim Katop dalam persaingan merebut jawatan Timbalan Ketua Bahagian UMNO Pasir Salak pada semalam.

Ibrahim Katop yang juga Ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian itu memperoleh undi sebanyak 422 berbanding Azwan.

Gandingan Azwan iaitu Datuk Zainol Padzi, yang juga Exco Kerajaan Negeri tewas kepada Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Tajuddin Abdul Rahman dalam persaingan merebut jawatan Ketua Bahagian UMNO Pasir Salak. Tajuddin memperoleh 435 undi untuk terus mengekalkan jawatan itu.

Usaha Azwan dan Zainol yang bergandingan untuk merampas kepimpinan UMNO Pasir Salak ternyata gagal. Tajuddin dilihat masih relevan dan mendapat sokongan padu daripada perwakilan walaupun ada pihak tidak bertanggungjawab cuba menabur fitnah dalam kempen sebelum pemilihan termasuk di dalam ruangan media siber. -Selanjutnya Panas


HE : Ini ajaib nih..kahkahkah!!!macam mana Calon Naib Ketua Pemuda pusat Azwang bro boleh kalah kat tempat sendiri..mesti ada yang tidak kena ni!!!kena bantah nih!!!ini tidak adil....JK kena pastikan Azwang Bro nenang....alah buat jelah macam taktik biasa..klaimlah kawasan itu dia meanang..cawangan itu dia menang...sebelum tu kena pastikan kertas undi dah buang...nanti adalah undi semula....kahkahkah!!!!macam mana hero Malaya Azwang Bro boleh kalah ni...jawapannya Azwang kena cek diri dia semula...kahkahkah!!!cukup2lah jawatan Ketua Pemuda Perak tu..jangan nanti orang gelar gila jawatan sudahlah....

RAMALAN AKU UNTUK JAWATAN NAIB KETUA PEMUDA PUSAT...AZWANG BRO AKAN MENANG..SEBABNYA TEORI AKU MENGATAKAN JIKALAU SHAFIE APDAL MENANG MAKANYA JAMAWI JAAFAR DARI SABAH AKAN DIKORBANKAN...TUNGGU DAN LIHAT....JIKA SHAFIE KALAH MAKA PELUANG JAMAWI AKAN TERBUKA ATAS KAPASITI SABAH....

Orang ganu biasanya sebut Azwan tu Azwang....

1 comment:

headbomb said...

masa pru13 dulu ni ini azwang dia punya cara kerja buat otai2 umno berbulu.. hah kalau kat tompek sendiri dia kena kitai.. keh keh anda sendiri lah menilainya..

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA