networkedblogs

Bersahabat..

MALAYSIA AMAN TANPA DAP!!!

Wednesday, October 16, 2013

Bahana Jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO....Pembangkang Mula Ambil Kesempatan!!!Nak Balas Dendam Cec Ler Tu!!


Puak pembangkang mula ambil kesempatan terhadap krisis pemilihan jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO antara Jamawi dan Khairul Harun...puak pakatan haram ni memang pantang..suka ambil kesempatan...

Sibuk sangat nak amek pot hal rumah tangga dalam UMNO...walaupun aku tak berapa suka kat Khairul Harun ni tapi tak sampai hati pulak nak buruk-burukkan dia...

Aku tahu yang dulu Khairul Harun orang susah...masa bini beranak dulu....sekarang sudah senang aku pun tumpang gembira...macam mana boleh kaya tu..biarlah urusan dia dengan Allah...

Inilah akibatnya jika kita bertelagah macam cai2 Khairul Harun pertikaikan keputusan pemilihan...blogger pakatan rakyat yang menunggu bola tanggung tak lepaskan peluang emas ini.depa memang suka ambil kesempatan....

Ni link blogger sesat pakatan rakyat yang balun Khairul Harun tanpa belas kasihan...isk3...UMNO sama UMNO berebut kuasa...Pakatan yang untung...apadaaaaa!

Blogger bodoh Pakatan Rakyat dedah Khairul Harun...kesian Khairul harun..jadi mangsa pakatan rakyat... SINI

HE : Teruk sangat ke Khairul Harun ni...aku asik dengar yang negatif jer pasal dia ni...kata Khairul harun tabur duit untuk sokong dia jawatan NKPUMlah...dengar cerita dia sailang Lokman Adamlah...aku yakin Khairul Harun tak macam tu...harap itu GOSIP jer...tak payahlah gosip..repot je kt SPRM...tak pun kat Polis...kalau tak polis pun repot kt Pak Guard...hehe....terbaru ada orang cakap KJ nak dia jadi NKPUM...harap itu fitnah...aku yakin dengan KJ..dia takkan masuk campur....inikan pertandingan ADIK BERADIK...takkanlah dia nak jadj PENCATUR pulak....KANKANKAN....

No comments:

ARTIKEL TERDAHULU

NOTIS & PENAFIAN

Sebarang maklumat yang hendak dikongsikan boleh email terus kepada aku di harapanesok@gmail.com.

Artikel yang dipaparkan di blog ini adalah luahan hati aku selaku rakyat Malaysia yang bebas bersuara yang tiada kaitan dengan mana-mana organisasi.

Korang diingatkan supaya tidak membaca artikel di blog ini jika tidak mahu rasa sakit hati, makan hati dan kecelaruan emosi. Jika berlaku perkara yang tidak diingini adalah di bawah tanggungjawab korang.

Aku bukan ustaz kaunseling 3 pagi untuk memulihkan perasaan korang.

LIGA SUPER

LIGA PERDANA